Community Management

  • Voor kantoor-, mixed-use en woongebouwen

We activeren communities online én offline, met slimme content, digitale tools en local heroes die het verschil maken.

 

Happy people. Dat is waar we het voor doen.

 

Vraag een demo aan

Alles wat je moet weten over

  • Biedt een uitgebreid digital community platform waarin u in één oogopslag kunt zien wat er speelt in en rondom het gebouw
  • Verzamelt waardevolle feedback over de tevredenheid van bewoners en kantoorgebruikers
  • Geeft inzicht waar de behoeften van gebruikers liggen op het gebied van services, events en andere functionaliteiten
  • Maakt het gebruik van services en functionaliteiten meetbaar
  • Zorgt voor een soepele communicatie met gebouwgebruikers
  • Verhoogt de betrokkenheid van gebruikers
  • Verhoogt de tevredenheid van gebruikers
  • Onze Digital Community Platform Hello James is niet alleen mobiel, maar ook via tablet, laptop en desktop te gebruiken.
  • Optioneel: de look en feel van de app helemaal in de branding van het woon- of kantoorgebouw
  • Spotten en signaleren van zwakke punten in het gebouw
  • Gemeenschappelijke ruimtes in het gebouw inzetten om gebruikers op die plek bij elkaar te brengen
  • Digitale ondersteuning bieden voor het melden van mankementen en het direct delen van relevant nieuws
  • Events organiseren en bewoners (online) met elkaar verbinden om sociale cohesie te bevorderen
  • Borrels, workshops, buurtinitiatieven en sport om gebruikers offline met elkaar te verbinden
  • De community voorzien van relevante informatie op het platform over wat er in de buurt gebeurt
  • Het aanbieden van verschillende services en samenwerkingen met leveranciers t.a.v. pakketservices (e.d. MyPUP), stomerij-diensten, planten water geven, en meer
  • Aandacht voor de gebouwgebruiker en signaleren van afwijkingen, denk hierbij aan sociale controle en het welzijn van de gebruikers
  • Digital community platform – Hier kunt u in één oogopslag zien wat er speelt in het gebouw, zowel via de app als in de browser
  • Ervaren community managers zorgen voor professioneel beheer en ondersteuning
  • Onze software wordt beheerd door ervaren online community managers
  • Timeline – De digitale huiskamer waar iedereen samenkomt inclusief nieuwsberichten, marktplaats, eventkalender, reparatieverzoeken en meer
  • Aanbieden van convenience services – Additionele diensten zoals babysitdiensten, stomerij-diensten en soortgelijke diensten
  • Functionele add-ons – Denk hierbij aan reserveringsystemen voor bijvoorbeeld ruimtes, betalingssystemen voor diensten, chatfunctie en zoekfunctie