Verzamelt waardevolle feedback over de tevredenheid van bewoners en kantoorgebruikers
Geeft inzicht waar de behoeften van gebruikers liggen op het gebied van services, events en andere functionaliteiten
Maakt het gebruik van services en functionaliteiten meetbaar
Zorgt voor een soepele communicatie met gebouwgebruikers
Verhoogt de betrokkenheid van gebruikers
Verhoogt de tevredenheid van gebruikers
Onze Digital Community Platform Hello James is niet alleen mobiel, maar ook via tablet, laptop en desktop te gebruiken.
Optioneel: de look en feel van de app helemaal in de branding van het woon- of kantoorgebouw
Spotten en signaleren van zwakke punten in het gebouw
Gemeenschappelijke ruimtes in het gebouw inzetten om gebruikers op die plek bij elkaar te brengen
Digitale ondersteuning bieden voor het melden van mankementen en het direct delen van relevant nieuws
Events organiseren en bewoners (online) met elkaar verbinden om sociale cohesie te bevorderen
Borrels, workshops, buurtinitiatieven en sport om gebruikers offline met elkaar te verbinden
De community voorzien van relevante informatie op het platform over wat er in de buurt gebeurt
Het aanbieden van verschillende services en samenwerkingen met leveranciers t.a.v. pakketservices (e.d. MyPUP), stomerij-diensten, planten water geven, en meer
Aandacht voor de gebouwgebruiker en signaleren van afwijkingen, denk hierbij aan sociale controle en het welzijn van de gebruikers