Met ons serviceconcept +James leveren we hoogwaardige locatieservice. We zorgen voor een vast team van hospitality hosts en een servicemanager. Zij zijn dagelijks op een vaste plek aanwezig en vormen hét aanspreekpunt voor gebruikers en bezoekers.
Bekijk caseDoor de grote toegevoegde waarde voor gebruikers, gebeuren er ook mooie dingen met de gebouwen waarin we actief zijn. De mutatiegraad, de financiële leegstand en de responsetijd op (reparatie)verzoeken dalen, de bewonerstevredenheid stijgt.
Natuurlijk doet +James nog veel meer. Afhankelijk van de bezettingsdagen en –uren op locatie, de wensen van de eigenaar en de behoeften van gebruikers is +James op elke locatie uniek.
+James is zowel offline (op locatie) als online aanwezig: via ons digital community platform kunnen we steeds sneller, gemakkelijker én aantrekkelijker communiceren met gebruikers. Zo stellen we ze snel op de hoogte van een defecte lift of lichten we ze van tevoren goed in over de glasbewassing. Op de timeline kunnen gebruikers hierover met elkaar, +James en stakeholders in gesprek gaan.
Daarnaast is ons digital community platform essentieel voor het aanbieden van convenience services: van stomerij tot carwash en van babysitter tot verhuisservice. Alle services zijn te boeken in de app. Happy people. Dat is waar we het voor doen.