+James®

  • Voor kantoor- en woongebouwen (vanaf 100 appartementen)
  • 70 tot 90 uur per week op locatie aanwezig
  • Inclusief: digital community platform, convenience services en community management

Met ons serviceconcept +James leveren we hoogwaardige locatieservice. We zorgen voor een vast team van hospitality hosts en een servicemanager. Zij zijn dagelijks op een vaste plek aanwezig en vormen hét aanspreekpunt voor gebruikers en bezoekers.

Bekijk case

Alles wat je moet weten over

Door de grote toegevoegde waarde voor gebruikers, gebeuren er ook mooie dingen met de gebouwen waarin we actief zijn. De mutatiegraad, de financiële leegstand en de responsetijd op (reparatie)verzoeken dalen, de bewonerstevredenheid stijgt.

  • James versterkt de uitstraling van gebouwen
  • James zorgt voor een snellere afhandeling van reparatieverzoeken
  • James verhoogt de tevredenheid van gebouwgebruikers
  • James verlaagt de mutatiegraad
  • James verhoogt de betrokkenheid van gebouwgebruikers
  • James verhoogt het gevoel van veiligheid
  • James bouwt aan een hechte community
  • James zorgt voor een sterkere binding met de buurt
  • Optioneel: white label
  • James handelt reparatieverzoeken af en lost ook andere verzoeken zelf op
  • James laat aannemers binnen en stuurt ze aan
  • James neemt pakketjes in ontvangst
  • James houdt sleutels veilig in beheer
  • James ontvangt bezoekers
  • James staat klaar voor een praatje en houdt een oogje in het zeil
  • James biedt convenience services aan
  • James organiseert events en kleine ‘get-togethers’
  • James communiceert over grote gebouwstoringen of defecten in de app
  • James informeert gebouwgebruikers over het laatste nieuws in de app

Natuurlijk doet +James nog veel meer. Afhankelijk van de bezettingsdagen en –uren op locatie, de wensen van de eigenaar en de behoeften van gebruikers is +James op elke locatie uniek.

+James is zowel offline (op locatie) als online aanwezig: via ons digital community platform kunnen we steeds sneller, gemakkelijker én aantrekkelijker communiceren met gebruikers. Zo stellen we ze snel op de hoogte van een defecte lift of lichten we ze van tevoren goed in over de glasbewassing. Op de timeline kunnen gebruikers hierover met elkaar, +James en stakeholders in gesprek gaan.

Daarnaast is ons digital community platform essentieel voor het aanbieden van convenience services: van stomerij tot carwash en van babysitter tot verhuisservice. Alle services zijn te boeken in de app. Happy people. Dat is waar we het voor doen.

Boek een demo

Wat vinden ze van onze James?

Quote Huurderstevredenheid is zeer belangrijk voor Bouwinvest. Doordat The James Company vaste medewerkers op locatie plaatst, is er voor onze huurders altijd een bekend gezicht waar zij vragen aan kunnen stellen. Zo zijn we altijd op de hoogte van wat er speelt binnen een complex. Ook organiseren ze events voor onze huurders en beheren ze het prikbord. Door leuke en informatieve berichten te plaatsen blijft dit een actieve plek waar huurders met elkaar in contact komen. Zo dragen ze bij aan het community gevoel binnen de complexen.   
Opdrachtgever | Bouwinvest
Quote Heel fijn dat Ellie, Annette, en Erwin er zijn. Ze zorgen ervoor dat er veel meer samenhang is tussen bewoners dan er anders zou zijn door activiteiten te organiseren, te kletsen en bewoners van informatie te voorzien. Ik denk dat heel veel bewoners erg tevreden zullen zijn over +James. Geweldige service ook, ik vind het zo luxe dat ze pakketjes aannemen en planten willen water geven als je op vakantie bent.
Bewoner FORUM | Rotterdam