Beschermd: Community management®

  • Voor kantoor-, mixed-use en woongebouwen

Lorem ipsum over online en offline.

Vraag een demo aan

Alles wat je moet weten over

  • Biedt een uitgebreid management platform waarin u in één oogopslag kunt zien wat er speelt in uw gebouw
  • Biedt gebruikers één centrale plek voor alle communicatie en documentatie gerelateerd aan het gebouw
  • Verzamelt waardevolle feedback over de tevredenheid van woners en kantoorgebruikers
  • Geeft inzicht waar de behoeften van gebruikers liggen wat betreft services, events en andere functionaliteiten
  • Maakt het gebruik van services en functionaliteiten meetbaar
  • Zorgt voor een soepele communicatie met gebouwgebruikers
  • Verhoogt de betrokkenheid van gebruikers
  • Verhoogt de tevredenheid van gebruikers
  • Onze HelloJames is niet alleen mobiel, maar ook via tablet, laptop en desktop te gebruiken. Optioneel: de look en feel van de app helemaal in de branding van het woon- of kantoorgebouw
  • Spotten van zwakke punten in het gebouw
  • Gemeenschappelijke ruimtes in het gebouw inzetten om bewoners op die plek bij elkaar te brengen
  • Digitale ondersteuning om zaken als mankementen aan het gebouw meteen communiceren of nieuwswaardige, nieuws property delen
  • Naar elkaar omkijken door events te organiseren en bewoners online te verbinden
  • Borrels, workshops, buurtinitiatieven en sport om bewoners offline met elkaar te verbinden
  • De community voorzien van relevante informatie op het platform over wat er in de buurt gebeurt
  • Het aanbieden van verschillende services en samenwerkingen met leveranciers t.a.v. pakketservices (e.d. MyPUP), stomerij-diensten, planten water geven, en meer
  • Aandacht voor de gebouwgebruiker en signaleren van afwijkingen, denk hierbij aan sociale controle en het welzijn van de bewoners
  • Management dashboard – Hier kunt u in één oogopslag zien wat er speelt in uw gebouw, zowel via de app als in de browser
  • Beheer en ondersteuning door online community managers – Onze software wordt beheerd door ervaren online community managers
  • Tijdslijn – De digitale huiskamer waar iedereen samenkomt inclusief nieuwsberichten, marktplaats, eventkalender, reparatieverzoeken en meer
  • Convenience services – Additionele diensten zoals babysitdiensten, stomerij-diensten en dergelijke
  • Functionele add-ons – Denk hierbij aan reserveringsystemen voor bijvoorbeeld ruimtes, betalingssystemen voor diensten, chatfunctie en zoekfunctie