Verzamelt waardevolle feedback over de tevredenheid van woners en kantoorgebruikers
Geeft inzicht waar de behoeften van gebruikers liggen wat betreft services, events en andere functionaliteiten
Maakt het gebruik van services en functionaliteiten meetbaar
Zorgt voor een soepele communicatie met gebouwgebruikers
Verhoogt de betrokkenheid van gebruikers
Verhoogt de tevredenheid van gebruikers
Onze HelloJames is niet alleen mobiel, maar ook via tablet, laptop en desktop te gebruiken. Optioneel: de look en feel van de app helemaal in de branding van het woon- of kantoorgebouw
Spotten van zwakke punten in het gebouw
Gemeenschappelijke ruimtes in het gebouw inzetten om bewoners op die plek bij elkaar te brengen
Digitale ondersteuning om zaken als mankementen aan het gebouw meteen communiceren of nieuwswaardige, nieuws property delen
Naar elkaar omkijken door events te organiseren en bewoners online te verbinden
Borrels, workshops, buurtinitiatieven en sport om bewoners offline met elkaar te verbinden
De community voorzien van relevante informatie op het platform over wat er in de buurt gebeurt
Het aanbieden van verschillende services en samenwerkingen met leveranciers t.a.v. pakketservices (e.d. MyPUP), stomerij-diensten, planten water geven, en meer
Aandacht voor de gebouwgebruiker en signaleren van afwijkingen, denk hierbij aan sociale controle en het welzijn van de bewoners