Case | +James

In de huiskamer van Hilversum…

Hilversum | Hof van Holland | Achmea Real Estate | MVGM Vastgoedmanagement

…vind je hospitality host Loes

In het centrum van Hilversum staat het woongebouw Hof van Holland, bestaande uit 41 appartementen en 3 stadswoningen. Je vindt Loes direct aan de voorzijde van het gebouw, in de knusse huiskamer. Het woongebouw is eigendom van Achmea Real Estate, in beheer bij MVGM-vastgoedmanagement en The James Company verzorgt de dienstverlening op locatie.

De start

Even terug in de tijd. Het was november 2017 en de toekomstige bewoners van Hof van Holland werden uitgenodigd in Museum Hilversum voor een pre-bewonersborrel. We deelden informatie over de oplevering van hun woning (ze kregen net vóór kerst de sleutel), lieten iedereen kennis maken met elkaar, de vastgoedbeheerder en met Loes. Wij geloven in verbinding, in samen leven en werken. Dan wil je elkaar dus leren kennen.

De werkplek

Loes bleek een schot in de roos te zijn. Tijdens de eerste verhuizingen was zij het vertrouwde gezicht waar bewoners terecht konden met vragen.

Loes was altijd goed bereikbaar door haar centraal gelegen werkplek. Naast de hoofdingang was er een kleine huiskamer, inclusief zitje, keuken en werkplek. Vanuit deze plek kon Loes haar werk uitvoeren, bewoners en bezoekers ontvangen en de ruimte daarnaast ook gebruiken voor kleinschalige events.

Quote De toegevoegde waarde van +James is samen te vatten in één woord: verbindend.
Loek & Maria | bewoners Hof van Holland | Hilversum
Quote De aanwezigheid van Loes is positief in het woongebouw Hof van Holland. Er is op 3 momenten aanspraak. 1) Mensen kunnen een praatje maken, 2) problemen kunnen worden neergelegd en 3) met regelmaat is er een leuk event welke de bewoners weer met elkaar verbindt.
Linda | bewoner Hof van Holland | Hilversum

De werktijden

Tijdens de hectische inhuisfase was Loes fulltime aanwezig. Daarna werd dit afgeschaald naar 12 uur per week. Loes is aanwezig op:

Dinsdag: 15:00 – 19:00 uur
Donderdag: 15:00 – 19:00 uur
Zaterdag: 09:00 – 13:00 uur

De werkzaamheden

Loes houdt zich bezig met hospitality, (reparatie)verzoeken, convenience services en community building.

Wat dat concreet betekent? Nou, terwijl de bewoner aan het werk is, laat Loes de aannemer binnen om die verstopte afvoer te fixen. Dat verzoek was via de bewonersapp ingeschoten en is direct opgepakt door de vastgoedbeheerder en Loes. Over de bezorging van pakketjes hoeven bewoners zich natuurlijk ook geen zorgen te maken: die worden netjes afgeleverd in de BringMe box in de centrale hal. Bij thuiskomst werkt alles (van slagboom, toegangsdeur tot lift) soepel. En is er een keer een defect, dan wordt dat tijdig gecommuniceerd middels een pushnotificatie. Aankloppen bij de buurman voor een kopje suiker? Ook dat is geen probleem. Je kent elkaar tenslotte van het hardloopclubje of de burenborrels die worden georganiseerd.

Nicole
Operations Manager
Geinteresseerd in een samenwerking?
Neem contact op