Tenant engagement is hot en dat is volkomen terecht

Vastgoedeigenaren en -beheerders leveren steeds vaker inspanningen om de betrokkenheid van gebruikers te vergroten bij gebouwen waar ze in wonen of werken.

Wat levert het op?

Drie belangrijke voordelen op een rijtje:

1. Positionering verbeteren
Een vriendelijk ontvangst, diverse services zoals de stomerij of carwash en zichtbare events zoals een wekelijkse bootcamp verhogen niet alleen de betrokkenheid van gebruikers, maar versterken ook de positionering en uitstraling van het gebouw.

2. Waardevolle terugkoppeling
Betrokken gebruikers zijn sneller geneigd om terugkoppeling te geven aan vastgoedeigenaren en -beheerders. Aan de hand van deze informatie kan er beter worden ingespeeld op de behoeften van gebruikers en kunnen processen in de gehele vastgoedportefeuille worden verbeterd.

3. Goed contact tussen gebruikers en beheerder
Hoge betrokkenheid draagt bij aan goed contact tussen gebruikers en de beheerder. De band die ontstaat verhoogt de tevredenheid, met een sterk gemeenschapsgevoel en langdurige contracten als gevolg.

Meer weten?

Natuurlijk is ieder gebouw uniek. Wil je vrijblijvend sparren over het verhogen van de huurdersbetrokkenheid in jouw gebouw? No problemo! The James Company helpt je graag verder. Neem contact met ons op. Vinden we leuk!

Deel dit artikel: